Hua Hin (dag 5) - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Barry Wezenberg - WaarBenJij.nu Hua Hin (dag 5) - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Barry Wezenberg - WaarBenJij.nu

Hua Hin (dag 5)

Door: Barry

Blijf op de hoogte en volg Barry

05 Januari 2024 | Thailand, Hua Hin

Vandaag was het onze laatste hele dag in Hua Hin. Manon heeft de dag weer bij de bungalow doorgebracht en heeft een heerlijke aromatische massage genomen. Ik ben weer met de fiets op weg gegaan en deze keer was Baan Sillapin (Artist Village), net iets buiten Hua Hin de eindbestemming. Een gallerij met kunst en antiek, atelliers en ruimtes voor workshops. Daar even een tijdje rondgekeken en weer terug naar Hua Hin. Onderweg nog een korte stop bij een Elephant foundation maar ook daar was ik snel klaar toen ik de dieren in kleine kooien zag staan, hoe goed bedoeld ook, we hadden ze een paar dagen geleden al in hun eigen omgeving gezien. Nu we dan toch weer in Hua Hin zijn mag een stop bij "Say Cheese" niet ontbreken. De eigenaar, Martijn, is bekend van een tv-programma. Toen ik een foto doorstuurde van mijn portie bitterballen vroeg Manon of hij er ook was. Werkelijk geen idee.... Zou niet weten hoe hij eruit ziet. Ik heb geen Nederlandse man achter de bar zien staan. Wel vele Nederlandse toeristen. Daarna weer terug naar de bungalow om op te frissen. Het is vrijdagavond dus onze geliefde Cicada markt is weer geopend. Deze markt ligt direct naast ons resort. Het is een markt met tientallen eetstalletjes waar je met coupons moet betalen. Niet alleen eetstalletjes maar ook heel veel souvenirkraampjes. Deze avond was het erg druk en het duurde dan ook even voordat we een vrij tafeltje gevonden hadden. Toen we die eenmaal hadden, bleken we ook bij het podium te zitten waar een Thaise Stevie Wonder aan het optreden was. Toen de beste man klaar was met zijn, toch wel, goede optreden kwam de Cicada huisband het podium op. Alle dance classics uit de 70's en 80's kwamen voorbij. Toen de band om 22.30 uur stopte was het ook voor ons weer tijd om naar de bungalow te gaan.

Groeten uit Hua Hin,

Barry [e-38] Manon