Dag 23-24-25 - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Barry Wezenberg - WaarBenJij.nu Dag 23-24-25 - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Barry Wezenberg - WaarBenJij.nu

Dag 23-24-25

Door: Barry

Blijf op de hoogte en volg Barry

06 Augustus 2010 | Nederland, Dronten

We zijn weer thuis!
Maar eerst nog een kort verslag van de laatste dagen. Woensdagochtend hebben we na het ontbijt een strandwandeling gemaakt naar het "apeneiland". Daar aangekomen was er geen aap te zien. Een Zweeds gezin had hetzelfde "probleem". Even gevraagd waar de apen dan wel waren. Een eindje verderop bij een tempel. Inderdaad waren daar tientallen apen. Heel leuk om te zien. Omdat het toch een flinke wandeling was, hebben we een tuktuk genomen die ons terug bracht naar het resort. ´s-Middags gezwommen bij het zwembad. Helaas begon het te regenen, maar dat maakte niets uit. Warm bleef het. S-Avonds opnieuw naar de nightmarket voor de laatste souvenirs. Donderdag was dan echt onze laatste dag in Thailand. ´s-Morgens de koffer en tassen ingepakt en toen om 12 uur uitgecheckt. We konden de bungalow niet langer houden. En online inchecken ging ook niet omdat het internet het niet deed. De middag doorgebracht aan de rand van het zwembad. Nogeens geprobeerd om in te checken. Toen geen problemen. Alle gegevens op een usb-stick gezet en die bij de receptie geprint. Maar dan duurt wachten nog erg lang...... Op tijd ´s-avonds gegeten en nog even op het strand gezeten. Om 19.30 zouden we worden opgehaald. Maar om 19.45 nog geen busje en met nog 240 kilometer te rijden, begon de tijd te dringen. Maar even met Vieng Travel gebeld. Wat bleek, het busje dat ons zou ophalen had een ongeluk gehad,maar er was al een ander busje onderweg. Uiteindelijk waren we nog op tijd op de luchthaven. We hadden al online ingecheckt en dus konden we bij de balie met de korste rij aansluiten om onze instapkaarten in ontvangst te nemen. Na een rustige vlucht van 6 uur kwamen we aan in Dubai. Daar hebben we een lekker ontbijt genomen. En toen kwam de rekening..... 220 dirham. Geen idee hoeveel euro een dirham is..... Keek even later bij een bank naar de koers. 1 Dirham is ongeveer 49 cent. Dat was dus een duur ontbijtje! Daarna door naar Dusseldorf waar we na een vlucht van weer 6 uur om 13.30 landen.

Ik wil iedereen hartelijk danken voor alle reacties die de afgelopen weken zijn gegeven. Ruim 3500(!) foto´s en circa 10 uur aan video hebben we meegenomen. We kunnen nu dus aan de slag om daar iets moois van te maken.
En aan diegenen die in de reacties vragen stelden, de antwoorden komen daarop de komende tijd wel op de bekende websites of krijg je vanzelf als de foto´s en/of film worden bekeken.
Nogmaals iedereen bedankt voor het meeleven, Barry, Manon, Emma en Thijs

• 06 Augustus 2010 - 21:02

Manon:

Lief thuisfront, Ja we hebben inderdaad een GEWELDIGE reis gemaakt! We hebben er enorm van genoten, zoals jullie gezien hebben op de foto's en filmpjes. Het was ook erg leuk om op deze manier contact te hebben met het thuisfront. De reacties hebben we dan ook met veel plezier iedere keer gelezen. We haden jammergenoeg geen tijd om iedereeen elke keer persoonlijk te antwoorden. Maar ik sluit mij bij het verhaal van Barry aan en wil jullie allemaal bedanken voor de leuke en lieve berichtjes. We gaan nu lekker nagenieten, fotoboeken maken en een filmmonteren.
    Groetjes Manon

• 06 Augustus 2010 - 21:06

Jo Wezenberg:

Wij vonden het heel fijn dat we de reis van jullie konden volgen en zagen hoe jullie er van genoten.fijn dat het allemaal goed is verlopen nu eerst uit rusten en dan na genieten met foto"s en video bekijken.tot ziens.

• 06 Augustus 2010 - 23:37

Khunrob:

Welkom thuis Barry, Manon, Emma en Thijs. Aan alles komt een eind, maar je hebt wel een mooie blijvende herinering erbij, die kunnen ze nooit meer afpakken
    Groeten Rob
    www.thailandgek.nl

• 07 Augustus 2010 - 14:53

Arjan (LT):

Holy kanoly! 110 euro voor een ontbijt??? Dan mocht je hoop ik het bestek toch wel mee naar huis nemen... lol
    Tot heifs!

Gr.